Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

El pasado mes de Noviembre de ’19, tuvo lugar el primer fin de semana de la Etapa de Educador/a Scout (EES) con cerca de 45 scouters de nuestra Federación.

En ese primer fin de semana, se trabajó todo lo relacionado con la Pedagogía Scout, el área de salud y programación. Ésta última parte fundamental en el desarrollo de nuestras actividades y que comprende ya no sólo el desarrollo de la propia actividad sino los objetivos que nos planteamos e incluso que prevención y gestión de riesgos debemos tener en cuenta a la hora de programar la actividad.

Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.