Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

[message type=»custom» width=»100%» start_color=»#F5A9A9″ end_color=»#FE2E2E» border=»#BBBBBB» color=»#333333″]

Els darrers dies divendres 1, dissabte 2 i diumenge 3 de maig es va celebrar a Pinto

(Madrid) el XLI Festival Scout sota el lema “Una melodía que nos une”.

Diferents grups scouts de tot España, amb el recolzament de les seues federacions, van representar la cançó guanyadora en el Festival de la seua Comunitat Autònoma. En aquest cas fou el G. S. Mafeking d’Alcoi 265 l’encarregat de representar a Scouts Valencians ja que aquest grup va ser el guanyador en l’últim Festival Autonòmic celebrat a la Comunitat Valenciana.

El certamen es va realitzar durant la vesprada de divendres 1 de maig. A més un gran contingent de Scouts Valencians va acudir a animar al Mafeking, on van destacar les perruques de colors, els tutús i el ritme de batucada que no va deixar de sonar durant tot el Festival.

Malgrat, no van guanyar cap premi, ni d’animació ni de representació de la cançó –en aquest cas els vencedors de la cançó va ser la Comunitat de Murcia-. No obstant això, ho vam passar molt bé, vivint una bona experiència de convivència i germanor scout.

El dissabte 2 de maig hi havia preparades activitats per seccions on els xiquets s’ho van passar molt bé. El diumenge 3 de maig van tornar cadascú als nostres destins per descansar després de tres dines tant intensos.

Una experiència més per a anotar en el nostre llibre de caça. Bona caça!

Kraal 265

[/message]

 

[message type=»custom» width=»100%» start_color=»#CEF6F5″ end_color=»#819FF7″ border=»#BBBBBB» color=»#333333″]

El pasado puente de mayo en Pinto, Madrid, tuvo lugar el LXI Festival de la Canción Scout de ASDE al que cerca de 200 scouts de Scouts Valencias participaron activamente tanto actuando como animando.
El festival ya comenzó el viernes por la noche co  la llegada de los primero miembros del contingente de Scouts Valencias. El viernes comenzaron los nervios, las pruebas de sonido y empezaron a llegar los grupos que faltaban por llegar. Por la tarde, todos engalanados con nuestra camiseta, el tutú, la pulsera de brújula y la peluca nos pusimos en camino hacia el auditorio donde se celebraría el Festival.

Ya en la puerta del Festival estábamos animando, haciendo ruido, llevando pancartas y calentando motores antes de entrar. En eso, se escucharon sonidos de tambores y más pitidos y risas. Era la llegada del G.S La Salle 214 que  llegaba más tarde y reforzaba el contingente con más disfraces y una batucada que animaba aún más si cabe a nuestra OF.

Una vez allí, nos situaron en nuestra zona y comenzó la fiesta: Gritos, tamborazos, risas y ruidos, sobretodo mucho ruido dejando claro que teníamos muchas ganas de animar, de participar y dejar claro que Scouts Valencians mola mucho.

Poco a poco se iba llenando el auditorio y por fin comenzó el festival. El Mafeking d’Alcoi eran los segundo en actuar y allí estuvimos toda la OF animando y festejando su actuación. Brillante, animada y muy divertida. Un 10.

Poco después, sonó la música y por sorpresa unos representantes de los grupos de Scouts Valencians y el Equipo apareció en mitad del escenario bailando el mítico YMCA. Fue toda una grata sorpresa para los nuestros y para todo el Festival que se puso en pie y bailó con nosotros.
Todo un éxito como OF, como scouts y siempre dejando el pabellón de Souts Valencians bien alto.

El festival siguió su curso, actuaciones, canciones, premio MBP…..y nosotros sin perder en ningún momento las energías, las ansias por saber quien ganaría se iban apoderando de nosotros y por fin llegó el momento.
Nos volvemos con las manos vacías, pero con el corazón lleno, el corazón desbordante de energía, de buenas vibraciones, con la satisfacción de haberlo hecho lo mejor posible y las pilas cargadas para el año mejor más y mejor.

El resto de día disfrutamos de actividades por secciones, una feria de proyectos y Trabajos, fotos aéreas y por último de un gran concierto como colofón final que disfrutamos todos juntos, bailando, riendo y disfrutando al máximo como siempre.

Scouts Valencians volverá el año que viene con las mismas ganas y la ilusión intacta por seguir haciendo escultismo de verdad, Escultimo del bueno y haciendo todo lo que en nuestras manos está por dejar el mundo mejor.

Pepe Esteso, Akela La Salle.

[/message]

 

Os dejamos el videoclip oficinal de Scouts Valencians, rodado con los participantes en el I Fòrum Rover y en la IV Conferència.

CategoryActivitats
Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.