Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

En el marco de la Asamblea Scout 2016 de ASDE Scouts de España,  dos miembros de Scouts Valencians: Salvador Mompó (Presidente de Scouts Valencians en 2007) y Vicente Bronchú (Secretario de la Federación de Escuelas de Insignias de Madera 1988-90) recibieron la Medalla al Mérito Scout, un premio que destaca y reconoce la labor y compromiso en su recorrido de vida.

La Medalla al Mérito Scout, símbolo de reconocimiento que consiste en una medalla, lleva la inscripción Mérito Scout y tiene inserta en un bloque de metacrilato.

Con gran emoción, los homenajeados dedicaron el premio a sus respectivas familias y agradecieron a los muchos amigos y compañeros scouts su apoyo y colaboración.

En el acto estuvieron presentes nuestra delegación a la Asamblea, amigos de otros Grupos Scouts de la Federación, y antiguos scouts.

Medalla Salvador Mompó

Medalla Vicente Bronchú

Galería de imágenes

CategoryNotícies breus
Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.