Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

IMG_1072En la Asamblea Extraordinaria celebrada el pasado domingo 13 de dicmebre en Burjassot, fue elegido un nuevo Equipo Scout. La Asamblea se inició con un minuto de silencio en memoria de los dos policías nacionales asesinados en un atentado terrorista en Kabul, capital de Afganistán.

La candidatura #RumboEscultismo que presentó un programa basado en la IV Conferencia Scout celebrada el pasado mes de octubre, obtuvo un 96% de los votos válidos emitidos.

En la Asamblea estuvieron Diego Cobos i José Antonio Nieto, Presidente y Vicepresidente de ASDE Scouts-Exploradores de España, así como Lorena (Presidenta de ASDE Scouts de Extremadura) y Aitor (Presidente de ASDE Scouts de Castilla-La Mancha) y Mª Ángeles (Coordinadora de Educación Scout de ASDE Scouts de Castilla-La Mancha). Diego Cobos fue el encargado de entregar a los Grupos Scouts participantes en el Concurso de Fotos, Cortos Scouts y otras campañas, unos obsequios en agradecimiento a su participàción en estas iniciativas.

CategoryNotícies breus
Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.