Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

En el VII CASTORAMA, los castores de todas las Colonias de nuestra federación, podrán disfrutar y vivir un fin de semana lleno de sorpresas, actividades, risas, danzas, canciones, juegos y nuevos amigos…todo esto y más que no queremos desvelar. La actividad estará ambientada en la metodología de esta sección. Durante el fin de semana además…

La actividad se centró en conocer a los personajes del cuento Amigos del Bosque y conocer Los 5 Consejos de Malak, además se fomentó la integración y participación por medio de actividades entre grupos de castores de diferentes colonias. Se realizó una ruta ambientada en consejos de los personajes del cuento, se realizó de una…

Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.