Obrir/Tancar Menú Scouts Valencians és una Federació de xiquets/as i joves compromesos lliure i voluntàriament, orientada per adults compromesos en el servici educatiu permanent i al desenvolupament integral de les persones, potenciant principalment el sentit de la llibertat i de la responsabilitat, segons l'Escoltisme com a estil d'educació i adoptant els Fins, Principis i el Mètode Scout iniciat per Baden Powell, adaptant-los a la nostra realitat sociocultural.

El IV Grupo Scout L´Alfàs del PI se ha desplazado este sábado al Parque Aventuras de La Nucia aprovechando el día de jornadas de puertas abiertas.

La Manada Raksha (niños de 8 a 11 años), La Tropa Niágara (niños de 11 a 14 años) y la Esculta Red del Llam (niños de 14 a 17 años) pudieron disfrutar de las tirolinas, puentes monos, escalada, y de todas las actividades disponibles en el Parque Aventuras de La Nucia.

La Colonia Hochoca (niños de 5 a 8 años) estuvo trabajando en las postales navideñas que enviaran al resto de Colonias de Scouts Valencians, para felicitarles las fiestas.

El próximo sábado todo el Grupo se dedicará a decoraciones navideñas con material reciclable.

Escriu un comentari:

*

La seua adreça de correu electrònic no serà publicada.

Aquest lloc usa Akismet per a reduir el spam. Aprén com es processen les dades dels teus comentaris.